Posted by Wim van der Heide on 19 juni 2026 in Foto's, Nieuws
De meteorologische zomer is begonnen! En dat betekent dat het weer tijd was voor ons jaarlijkse zomeruitje!
Dit jaar was het een bijzondere middag en avond op én rond het water.
Op 18 juni ontvingen we onze leden bij WSV Sleattemermar. Vanaf 16.00 stond de koffie klaar en na een kort palaver kozen we het ruime sop voor een aantal gezellige zeilwedstrijden. Of je nu een ervaren zeiler bent of gewoon wilt genieten van een mooie middag op het water, het was een sportieve en ontspannen belevenis.
Na afloop voeren we gezamenlijk naar Sloten waar een heerlijke barbecue op ons wacht. Onder het genot van lekker eten en goed gezelschap sloten we de dag af.
Kortom: een gezellige zomeravond vol actie, ontmoeting, ontspanning en natuurlijk een flinke dosis nautische sfeer.